Να Γιατί,

18/3/16



Όλα Αυτά που Κάνω με τόσο Πάθος στο ΝεΤ τους, δεν είναι Πλάκα! Οι πλάκες τελείωσαν από την ηλικία που μυρίστηκα την κοινωνία που βρωμάει από το πολιτικό σύστημα, μέχρι Όλους μας και 
εμένα(που τα ανεχόμουν) μέσα!    Αποφάσισαν να πλουτίσουν/με Εύκολο κέρδος και εκεί Ξεπουλήθηκαν Όλα! και Χάθηκε το Ήθος και το φιλότιμο! 

    

 Δεν Μορφώνουν, για να Απολαμβάνουν! Δεν Ενημερώνουν επαρκώς και εάν το Κάνουν δεν Είναι ευκολάκι, δεν Βολεύει, να το καταλάβω/καταλάβουμε.. Τα γΚομενακια Βολεύουν, δεν Έχουν πολλά Έξοδα! και Άλλα πολλά, πολλά! Έβλεπα Από το 1997 την Αποδόμηση Κράτους που γινόταν και Τρελάθηκα.  Γράψε_τα Όλα λέω @@, και έγραψα τα πιστεύω μου, δηλαδή Εμένα, κοινωνία θέλουν πως να συγκρατήσεις Ένα σύστημα Εξαγορασμένο.  

    

 22 Οκτωβρίου 1997, Ατύχημα Τροχαίο, Σώζομαι Από Θαύμα απλά λειτουργούσαν τα Όργανα. 20 χρόνια μετά Δεν έχω τίΠοτα(φωνή που χειριζόμουν επαγγελματικά, δεν υπήρχε-πόδια που δουλεύαν σωστά-γκόμενο,φίλους δεν έχω κ.α) ................ @@@@@  ΜΗΝ αΠΟΔΟΜΗΤΑΙ ΚΡΑΤΟΣ,  δεν έχουμε Κράτος, Αλλά φτιάχνεται σιγά-σιγά . Αρκεί να το πάρουμε Απόφαση και να κάνουμε την Δουλειά μας Σωστά σε όποιο πόστο είμαστε, Αυτό και βάζουμε και άλλους στο Κόλπο και έτσι Μεγαλώνουμε τα παιδιά μας. Δεν Βλέπουμε τα στραβά του Άλλου και κάνουμε τα Ίδια, γιατί θα μοιάσουμε στο τέρας. Πληρώνομαι για να φτιάξω Αυτό, δέχτηκα, το φτιάχνω. Με Ήθος, μεγαλώνουν παιδιά ανάμεσα μας! και όποιος δεν έχει παιδιά, Μεγαλώνει Κοινωνίες, δεν κλαίει!

 
Στα 13 πήγα Γυμνάσιο και άρχισαν τα πρώτα φλερτ. Ονειρευόμουν σαν παιδί οικογένεια να κάνω την μαμά, ο άντρας να κάνει τον μπαμπά, να υπάρχει Ήθος-Αξίες-Αρχές να μεταλαμπαδεύτουν/μεταφερθούν στα παιδιά, ένα παιχνίδι είναι Η Ζωή γμτ! Δεν έπαιξε το παιχνίδι, "Είδα" την κοινωνία που Φτιαχνόταν και Σιχάθηκα, τα είχα γράψει Όλα κακώς γιατί, Ήθελα να μοιάσω στο Τέρας που κοιτούσα/κοιτούσατε και σας Άρεσε, δεν έμοιασα Όμως και ο Θεός μου έδωσε άλλη Μια Ευκαιρία  και Γύρισα.


     


 Είχα μάθει να χειρίζομαι από το 1992 το νετ, από κάτι προγράμματα του Δήμου Αμαρουσίου και αργότερα έκανα μαθήματα που Οργάνωσε ο Δήμος Ρεθύμνου, στο Νετ το 2008 γνωριστήκαμε ιντερνετικα με τον Βασίλη, με Ψευδώνυμο Melwdos, Εξαιρετικός Άνθρωπος! Αποφασίζω λοιπόν να γίνει η διέξοδος μου το νετ η Κοινωνία που μου τα ξερίζωσε Όλα θέλει χτίσιμο, Ας Βρούμε με ποιους συμφωνούμε και σιγά-σιγά Ας φτιάξουμε ότι μπορούμε. Ας Δούμε Εμάς και όταν Οργανώνουμε Εμάς Οργανώνουμε και τους Άλλους ενώ παράλληλα δείχνουμε τον δρόμο Διεξόδου, https://youtu.be/I9WorQ_z_v0

 Ζω-ΕπέλεΞα!