Πήγαινε εκεί που αγαπάς, και εκεί που σε αγαπάνε."

18/3/16

Ένα ποιηματάκι λέει:
"εάν είναι κάπου για να πας,
μην πας όπου σε πάνε,
πήγαινε εκεί που αγαπάς,
και εκεί που σε αγαπάνε."
το ρητό αυτό προσπάθησα να το εφαρμόσω. όχι ότι τα κατάφερα, αλλά τουλάχιστον έχω την ηθική ικανοποίηση ότι προσπάθησα.
Ταξιδιώτης χωρίς προορισμό. αλλοπαρμένος ποιητής που ψάχνει την Μούσα του μια αόριστη αφηρημένη ιδέα που αιωρείται στον χώρο. ένα στιχάκι χωρίς κάποιο νόημα, σε κάποιο παγκάκι.
Μην ρωτάς γιατί στεναχωριέμαι. μην ρωτάς εάν έχω κάποιο πρόβλημα. θα ήτανε πολύ εγωιστικό από μέρος μου να έχω κάποιο πρόβλημα. μην ψάχνεις στα μάτια μου να βρεις αυτό που ψάχνεις..
Δεν έχω τίποτα ποια που να μπορούσα να σου προσφέρω, πάρα μόνο την ψυχή μου. Βεβαία δεν πιστεύω ότι έχει κάποιο νόημα ποια. Γιατί Φοβάσαι?!
Δεν φταις, Όλοι Φταίνε. Έμενα πάλι δεν μου φταίει κάνεις.