Όταν πήγα για πρώτη φορά στον πατέρα Πορφύριο,

29/8/24

 Όταν πήγα για πρώτη φορά στον πατέρα Πορφύριο, 

τώρα ήδη Άγιο Πορφύριο ...

Α μου συνέβη και με τον πατέρα Παΐσιο ...Ηθελα να του πω τα βάσανά μου και κάθησα και έγραψα ένα ολόκληρο τετράδιο τόσο δα... και λέω σας παρακαλώ θέλω να με ακούσετε γιατί έχω πολλά προβλήματα τα οποία πρέπει να σας τα πω ωραία να καθίσουμε ... Κάθησε έτσι με ένα  χαριτωμένο τρόπο με κοίταγε μισοχαμογελώντας... Αρχισε μου λέει ..

Αρχίζω λοιπόν να διαβάζω εγώ πρώτη σελίδα δεύτερη  σελίδα τρίτη σελίδα... Ξαφνικά όπως διάβαζα  γυρίζω και τον κοίταω.... κοίταγε χαμογελώντας τον ουρανό..Του είπα γιατί χαμογελάτε πάτερ;....Και μου λέει πώς να στο πω... Κοίταξε μου λέει πετάει το αεροπλάνο πετάει πετάει πετάει και χίλια πράγματα του συμβαίνουν, ώσπου βρίσκει το αεροδρόμιο και προσγειώνεται.. Κοίταξε να δεις μου λέει.... τα περισσότερα προβλήματα καταργούνται δεν λύνονται δεν χρειάζονται λύση....Το 95% των προβλημάτων του ανθρώπου είναι ψεύτικα ... Αλλά λέει αυτό για να το δεις 

πρέπει να μπεις από την μεταφυσική πύλη...Ώσπου καταλαβαίνεις το 

«ενός έστι χρεία».....