Να Χαμογελάς,

18/3/16

  • Άκου/δες Μια όμορφη Ευχή "Γεια σας! Το καλό σας να Μαθαίνουμε!
  • κάθε Υπουργείο να ελέγχει το νεΤ, Διαφημίστε την Ελλάδα. Μην την Αφήνεται στα ¨Χαρακώματα.
  • που να στα λέω, Είμαι "χελώνα" νομίζει ότι τρεχωωωωωωωωωωωωωωω
  • Έχεις τη Λύση όλα είναι στην Ζωή!
  • Σας ρίχνουν το ηθικό, κακώς, να παράγεται!
  • Μην ξεχνάτε: η χαρά, η αγάπη, το χαμόγελο, η αγκαλιά, η φιλία, η ευτυχία, δεν χρειάζονται υλικές προϋποθέσεις. Μόνο καλή διάθεση, άνοιγμα, επικοινωνία, συναισθηματική εγγύτητα.  Ειρήνη Ντάκου, συμβουλος ψυχικης υγειας, από την επιστημονική ομάδα του διατροφολόγου Ευάγγελου Ζουμπανέα diatrofi.gr
  • Το να μπορέσεις κάποια στιγμή να κάνεις αυτά που κάποτε σε τρομοκρατούσαν είναι πολύτιμη ένδειξη ευτυχίας!
  • -ΤΙ ΦΟΡΑΣ?
- ΤΙΠΟΤΑ, ΜΩΡΕ, ΣΗΜΕΡΑ ΝΤΥΘΗΚΑ ΤΥΡΟΠΙΤΑ.
  • Όταν θες να αναγνωρίσεις Έναν Άνθρωπο,Με Μόνο χαρακτηριστικό την Ανθρώπινη ιδιότητα "διαβάζεις" ότι μπορείς να καταλάβεις, Από τις Πράξεις, και Μόνο τις ομοιότητες του Άλλου μπορείς να αναγνωρίσεις, από τις εμπειρίες σου και Από τον εαυτό σου, Αυτό καταλαβαίνουμε Όλοι και εάν δεν τον γνωρίζουμε τον άλλο Καθόλου, τι καταλάβαμε; Άρα να κοιτάμε ποιος μας φέρεται Σωστά!
  • Είμαι Περήφανος άνθρωπος γεμάτος Αξιοπρέπεια. Ποτέ δεν ζητώ να Αλλάξεις, με τον τρόπο μου ζήτω να Ακούσεις/καταλάβεις, ξέρω να Φεύγω Αρκεί να κλείσω τον κύκλο που δεν με Άφησαν να καταλάβω, γιατί άλλο χαρακτήρα Εισέπραξα και άλλο πραγματικά είχαν ετοιμάσει για εμένα. Ποτέ δεν κλαίω σε χυμένο γάλα, οκ λέω τέλος. Αν οι Αξίες αυτουνού που φεύγει Άπλα συμπίπτουν με τις δικές μου, δεν τον/τις Γκρεμίζω. Ήρθα για να Χτίσω και να Φύγω, δεν Αποδομώ, ότι με Ακούμπησε. τέλος.
  • Για Εμένα Πόνος και Χαρά Είναι το ίδιο Πράγμα, γιαυτό το βγάζω μαζ0χτο το Γέλιο με το Κλάμα! Όταν ψυχή μου δεν μπορείς να αλλάξεις κάτι, που δεν εξαρτάτε από Εσένα, το δέχεσαι. Αν Υπάρχει τρόπος το διαμορφώσεις,το αλλάζεις, να βλέπεις Πάντα φως στην Άκρη του τούνελ και Χαμογελάς! Με το χαμόγελο και την Λογική στις ισορροπίες της Ζωής, όλα καλά θα πάνε. Παλιά δεν είχαν τόση ενημέρωση και ζούσαν Καλύτερα! Ενημερωνόμαστε με Μέτρο!   Καλό ξημέρωμα!
  • Τώρα διάβαζα Ένα ωραίο, Ελπιδοφόρο, "Αντί να Ανησυχείς, Πίστεψε"!
  • ΧΤΙΖΩ ΚΟΙΝΩΝΙΑ. ΕΧΩ.
  • Όλα τα Μπορείς Αλλάζει ο τρόπος!
  • Στην Ζωή Αφού έχεις καταφέρει τα Πάντα, ένα κλικ και Αρχίζεις πάλι από την Αρχή. Προσέχω για να Έχω!
  • Κάθε χρόνο καλλιτέχνες και αρχιτέκτονες από Όλη την Σουηδία ταξιδεύουν στην πόλη Jukkasjarvi, της Σουηδικής Λαπωνίας 200χλμ. βόρεια Από τον Αρκτικό Κύκλο, για να ανακατασκευάσουν το ξενοδοχειο χρησιμοποιώντας κομμάτια πάγου από κοντινό ποταμό. 
  • Μας ενδιαφέρουν όλοι αυτοί οι υπέροχοι ηττημένοι, που δεν νικήθηκαν ποτέ, δεν συνθηκολόγησαν ποτέ, μήτε γύρεψαν να ζεσταθούν από τη παγωνιά με το χιλιομπαλωμένο παλτό.