Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Παιδί μου, γαντζώσου από την Παναγία και θα με θυμηθείς!! Να λες τους Χαιρετισμούς τής Παναγίας στο δρόμο, και το “Θεοτόκε Παρθένε” δεν...
![]() |
Copyright © 2010 ℳ ℳ ΜοΛυΒι ΧαΡτΙ..
Vintage Blogger Templates & Photography Logos | Wp by Dellustrations
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου