Σεβασμός,

18/3/16

    • θέλεις Απαντήσεις Καρδιά μου, Αλλά δεν ρωτάςςς.... Ψάχνω από λεπτομέρειες να Ανασύρω την Ερώτηση. Ξέρω ότι το Ατύχημα μου Σημάδεψε όχι μόνο εμένα, αλλά και άλλους και γυρνώ διορθώνω - Ελευθερώνω.. Δεν μου ανήκει Τίποτα και το ξέρω. Δεν Ζητώ τίποτα από κανένα σας φιλόδοξο.. Βλέπω Τι Είχατε για Εμένα.. Τίποτα.. Το πήρα και Ζω Κρήτη και μην φανταστείς ότι βρήκα την γη της επαγγελίας Εδώ.. Παντού τα Πάντα. και τα αφηνω ολα. Σε πλησιαζω γιατι με ενδιαφερεις Εσυ, ο Ανθρωπος και μου φερεσε οπως στην πατσαβουρα και ΚανΩ οτι δεν βλεπω. Εγω τιμω το Οπλο.  Εαν δεν ελεγα μαλακια δεν ηθελες, θυμασε..;;Δεν Έχω Απατήσει ποτέ Κανέναν. Το Μόνο που απάτησα Μια Φορά Ακαριαία Είναι τον Εαυτό μου, πριν 20 περίπου χρόνια, για 3 μήνες και το πλήρωσα Ακριβά γιατί ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΑ. Σε μια "Απάτη" Φταίνε και οι Δυο 50%-50% και αυτό όταν έχουν σχέση...Εμείς δεν είχαμε.
    • Εχασα 20 χρονια που δεν εβλεπα την Μαρια να μεγαλωνει, Ασχολιομουνα με την Μαρια να σταθει Απλα στα Ποδια της. Σταθηκα. Γυρησα. Απολαμβανω Συμπεριφορεσ..
    • Ο Πατέρας μου, ο Άρχοντας, Έλεγε "Εκεί που Βλέπεις Παιδί μου Πας. Να κοιτάτε Εκεί που θέλετε να φτάσετε!
    • Όταν κάτι μου αρέσει , προσπαθώ να το κάνω όσο Καλύτερο μπορώ!
  • Όταν υποτιμάω τους Ανθρώπους διπλά μου ή Εμένα, Είναι θέμα χρόνου να με Υποτιμήσουν ή να υποτιμήσω! Σέβομαι! Για να έχω Σεβασμό!
  • Να Αναγνωρίζεται τους Σπουδαίους Ανθρώπους, να Αναγνωρίζεται και Να Είστε Περήφανοι Έλληνες! Αυτό δεν μπορεί να Εξαγοραστεί Δεν Έχει Τόκους, γράφει Μόνο στην Καρδιά και δίνει σε Αυτήν!= Ζωή λέγεται!
  • Όταν Αγαπάς κάποιον τον αγαπάς γιατί αναγνωρίζεις τον εαυτό σου μέσα από κινήσεις του και σου φαίνεται/νιώθεις οικειότητα ! Άρα Αγαπάς εσένα μέσω του Άλλου διορθώνεις τον Άλλο και διορθώνεσαι και εσύ το κάνω και εγώ, γιαυτό γνωρίζω τα βήματα. Ναιιιιιιιι Καλημεεεεεεεεεεερα!!!!!!!!!!!!!!
  • Το θέμα Είναι ότι έχει γίνει σχεδόν κεφαλο_κλείδωμα στον Ελληνικό Λαό, Θέλει Σχέδιο του κράτους από Όλα τα κόμματα γιατί "χάνουμε" την Γη μας! Πρέπει να μην χάσουμε το θάρρος μας γιατί η μπάλα φεύγει. Να Διεκδικούμε Ότι Ανήκει στον κάθε ένα μας και να τα λεμε, να αρχίσουν σιγά-σιγά να το κάνουν Όλοι και τότε κάτι θα αλλάξει νομίζω.Πρέπει να Συνεννοηθούμε! Η Λογική δεν έχει Αντίπαλο.
  • δΕΝ ΠΡΕΠΕΙ, ΝΑ ΠΙΚΡΆΙΝΕΙΣ ΤΟΝ ΚΑΝΌΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΕΙΣ ΤΗΝ ΕΞΑΊΡΕΣΗ. ΝΤΡΟΠΉ.
  • Ότι Σέβεσαι Σε Σέβεται. Η γραβάτα είναι σύμβολο Σεβασμού στην Ενδυμασία, Η μητέρα μου λέει όπως σε βλέπουν σε Γράφουν!
  • Όλα Είναι Δικά σου Αρκεί Να το Αποφασίσεις Ζήσε, Ζήτησε Από τους Ειδικούς στον κάθε τομέα, Πρόσεχε το Εσύ, Δώσε στο Εγώ!
  • Σημασία Δεν Έχει Τι Πήρες στην Ζωή Αυτή, Σημασία έχει τι Έμαθες, πως ολοκληρώθηκες!
  • Επιλέγω Αγάπη στην Ζωή και Συναδελφικότητα στην Ζωή! Ζήστε Όμορφα! (να ακούτε την συμβουλή Ανθρώπου που Έχει πονέσει) .
  • Το ήθος θόλωσε Πρέπει να λάμψη και για να λάμψη το κάνουμε πυξίδα στην Ζωή μας και Αν ξεχάσαμε, κάνουμε το Απλό, Δεν κάνω στον Άλλο Αυτό που δεν θα ήθελα να μου κάνουν, γιατί Όταν κάνω κάτι στον Άλλο που δεν θα ήθελα να μου κάνουν, ΕΠΙΤΡΕΠΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ.
  • Να Αρχίσω σιγά-σιγά να βλέπω που θέλω να Πάω για να "φτάσω" και να μοιάσω σε Αυτό το τέρας. Καληηηηηηηηηηηη Καλημεεεεεεεεεεραααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Μάνος Χατζιδάκις. είπε "Όταν συνηθίζεις το Τέρας Αρχίζεις να Του Μοιάζεις..
  • Να Αρχίσω σιγά-σιγά να βλέπω που θέλω να Πάω για να "φτάσω" και να μοιάσω σε Αυτό το τέρας.
  • δεν λιώνω από κακή συμπεριφορά! Δεν λιώνω Από βροχή! δώσε διέξοδο εκεί που έχω!
  • Η Ενοχή του λάθους που έκανα γιατί Απλά το Ήθελα. Ας Είμαστε υπεύθυνοι για τα λάθη μας, επιλογή μας ήταν!
  

  Ο πατέρας μου θεός να τον Αναπαύει όπου και να βρίσκεται ήταν και Είναι μέχρι τώρα ο μοναδικός Άντρας που έχω δει που χόρευε το ζεμπέκικο με ψηλά το κεφάλι. Ο πόνος δεν πρέπει να μας κάνει να σκύβουμε. το "μεταφράζω" χρόνια αργότερα, Σηκώνουμε Κεφάλι πολεμάμε, γιατί Αξίζουμε! Μην παραβιάζεις την παράδοση υπάρχει Σοφία στο "χτίσιμο" της ,Χτίσε νέο Ρόλο με Σεβασμό! (κοινώς άλλαξε κάτι. στα σημεία.. Σεβασμός)