ΦΩΣ Η ΧΑΡΑ ΜΟΥ ἂς εἶναι καὶ χαρά σας.!!!,

27/5/24

 ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. 

Μιλούσα με ένα νεαρό χειρούργο, που ήταν εγωιστής και με απαριθμούσε τα            " κατορθώματα " του:

Έκοψα, έφτιαξα, χειρούργησα ....

Κάνε το Σταυρο σου του είπα, τώρα που είσαι και νέος γιατρός, μη σου πεθάνει κανένας στα χέρια σου και τότε μπορεί  θα χάσεις και το δίπλωμά σου ...

Πώς μου μιλάς έτσι διαμαρτυρήθηκε ..

Καλά του λέω, ποιός μπάλωσε εκείνο που έκοψες;

Ποιός επούλωσε τις πληγές που άνοιξες;

Εσύ δεν τα βλέπεις αυτά;, ότι πίσω βρίσκεται ο Δημιουργός κι ότι εσύ θα έπρεπε να είσαι ο μεγαλύτερος θεολόγος, αφού βλέπεις το Θεό μπροστά σου;

Εμείς έτσι , ή άμα πάμε..παράδειγμα..στο εξωτερικό και κάνουμε μερικά χρήματα λέμε:

- Ξέρεις τι έκανα εγώ; Έφτιαξα, έρανα, έχτισα... Δούλεψα και έκανα προκοπή!

Και άλλοι δούλεψαν αλλά δεν έκαναν, διότι αρρώστησαν, ή διότι έπαθαν κάτι άλλο και έχασαν τα χρήματά τους. 

Είναι τυχαίο γεγονός, που εσύ κατόρθωσες να επιπλεύσεις; 

Δυστυχώς δεν λέμε

: ''με τη βοήθεια του Θεού τα έκανα.!

Βρήκα υγεία, βρήκα δουλειά, βρήκα ανθρώπους.!

Ο Θεός μου άνοιξε δρόμο και περιβάλλον και έκανα αυτά που έκανα.

 Ας έχει δόξα το όνομά Του!''. 

Και αν πήγαμε στην Αλβανία το '40 και γυρίσαμε από το πολεμικό μέτωπο υγιείς και σώοι, όλα στις παλληκαριές τις δικές τα αποδίδουμε, εφόσον θα έπρεπε να είχαμε πεθάνει 100 φορές και δεν λέμε

: ''δόξα σοι ο Θεός! Ο Κύριος μας γλύτωσε... η Παναγία μας γλύτωσε... ο Άγιος μας γλύτωσε!''. 

Ο άνθρωπος δεν έχει τίποτα δικό του. 

Ο Θεός είναι που δίνει τα πάντα! 

Ό,τι έχει κανείς, του Θεού είναι... 

Ό,τι καλό κάνει ο άνθρωπος, ο Θεός τον φωτίζει, τον ενδυναμώνει και τον προστατεύει. 

Ο Θεός το πραγματοποιεί, μέσω του ανθρώπου. 

Δικό μας δεν είναι τίποτε! 

Γι' αυτό ρίξτα άνθρωπε στον Θεό και μη τα ρίχνεις στον εαυτόν σου. 

Δεν είναι αδερφέ κατορθώματα δικά σου...

(Δημήτριος Παναγόπουλος  †) 

Έτσι να λες: 

"Χαρά μου εἶναι ὁ Χριστός

Χαρά  ἡ συντροφιά Του που μοῦ χαρίζει δύναμη καὶ φῶς. !

Χαρά μου εἶναι ἡ προσευχή, ποὺ μὲ ἀνεβάζει πάνω στὰ οὐράνια ἐκεῖ. !

Χαρά μου εἶναι ἡ Γραφή, τὸ μάννα ποὺ μοῦ τρέφει τὴν ψυχή. !

Χαρά μου εἶναι ἡ Ἐκκλησία, ὅπου ἀξιώνομαι τὴν Θεία Λειτουργία. !

Χαρά μου εἶναι ἡ νηστεία, ποὺ δαμάζει κάθε σαρκικὴ ἐπιθυμία. !

Χαρά μου εἶναι ἡ φιλανθρωπία, τῆς ἀγάπης μου ἡ ἀκτινοβολία. !

Χαρά μου εἶναι ἡ μετάνοια, ποὺ μοῦ ἐλευθερώνει τὴν καρδιὰ καὶ τὴν διάνοια. !

Χαρά μου εἶναι ἡ Θεία Κοινωνία,  νοιώθω μέσα μου τὴν Θεία Παρουσία. !

Χαρά μου εἶναι ἡ ταπείνωση, ἔχω τοῦ ἁμαρτωλοῦ ἑαυτοῦ μου τὴν ἐπίγνωση. !

Χαρά μου εἶναι ὁ κάθε ἄνθρωπος, αὐτὸς ὁ ἀδελφός μου ὁ γνώριμος καὶ ὁ ἄγνωστος. !

Χαρά μου εἶναι ἡ ἐργασία, μοῦ χαρίζει τὴν πολύτιμη ψυχοσωματικὴ ἰσορροπία. !

Χαρά μου εἶναι ὅλη ἡ ὡραία πλάση, μ᾿ ἀγκαλιάζει, μὲ θωπεύει, μ᾿ ὁδηγεῖ στὸν Πλάστη. !

Χαρά μου εἶναι ὅλες οἱ δοκιμασίες, τὶς δέχομαι σὰν θεῖες εὐλογίες. !

Χαρά μου εἶναι ἡ αἰώνια ζωή, ἐκεῖ στρέφονται ὅλοι μου οἱ κόποι καὶ οἱ στοχασμοί. !

Χαίρομαι μὲ ὅλους καὶ μὲ ὅλα, μὲ τὸ χθες, τὸ σήμερα, τὸ τώρα. !

Δὲν φοβᾶμαι τὸν διωγμὸ καὶ τὴν δύσκολη τὴν ὥρα. !

ΦΩΣ Η ΧΑΡΑ ΜΟΥ ἂς εἶναι καὶ χαρά σας.!!!"

Το Φώς όταν το δίνεις, δεν το χάνεις.. Απλώς πολλαπλασιάζεται.!


Μιχάλης Αντωνιάδης