Συμβουλή,

22/6/26

 

Τίποτα ἄλλο δὲν ἐφοβήθηκα, οὔτε στερήσεις, οὔτε ἀσθενείας, οὔτε θλίψεις, καὶ βασάνους, οὔτε ἄγρια θηρία, οὔτε ἀγρίους ληστάς, ὅσον ἐφοβήθηκα τοὺς κακοὺς Ἀρχιερεῖς, ἐκτὸς ὀλίγων. 

Ἅγιος Ἰωάννης Χρυσόστομος

ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΗΜΕΡΑ!!        Μιχάλης Αντωνιάδης


read more ►
0 σχόλια

Εποχή του μικροτσίπ είναι η εποχή του Σατανά.

 

Ακούμε μόνο νέα για πολέμους, ότι η καταιγίδα ξεκινά . Αλλά ο πιο σημαντικός πόλεμος είναι αυτός ο Πνευματικός πόλεμος, αγαπητοί μου.. Τώρα ο διωγμός της Εκκλησίας έχει άλλη μορφή. Οι εχθροί έρχονται με τα “ανθρώπινα δικαιώματα”, με την “ελευθερία συνειδήσεως” όπου κρύβεται η μεγάλη ανηθικότητα..  Σήμερα είναι πολύ δύσκολα. Οι άνθρωποι είναι πολύ μπερδεμένοι και περιμένουν να τους πει κάποιος, να ξεκαθαριστεί μια για πάντα ότι αυτή η εποχή του μικροτσίπ είναι η εποχή του Σατανά. Και γι’ αυτόν τον λόγο πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί. Η Πνευματική μας ζωή δέχεται επίθεση.. Αυτήν την φορά δεν πρόκειται για την παραχώρηση κάποιου εδάφους μας ή για την απολαβή κάποιου υλικού ή οικονομικού οφέλους.   Αυτήν την φορά έχει να κάνει με την υποταγή ενός ολόκληρου Έθνους 20 εκατομμυρίων Ορθοδόξων κατευθείαν στην Κόλαση, στον Πνευματικό θάνατο.

Κι εσείς ως απλοί άνθρωποι, με την Χάρη του Αγίου Πνεύματος, ορθώς αισθάνεστε ότι από το μικρό Ποίμνιο έρχεται πολύ περισσότερη αλήθεια παρά από τον Ποιμένα.  Θα έλθει η ώρα που οι Ποιμένες σας θα σας πουλήσουν. Θα παρακολουθούν να σας ξεσκίζουν τα άγρια ζώα και δεν θα έλθουν να σας βοηθήσουν.  Να γνωρίζετε ότι αυτά είναι στους αποκαλυπτικούς καιρούς που πρόκειται να μας χτυπήσουν άσχημα.  Μία Αμερικανική ταινία στο τέλος έγραφε το εξής συμπέρασμα: μικροτσιπ = σκλαβιά. Σημαίνει ψηφιακή σκλαβιά. οποίους ανήκεις..

Είμαστε το μικρό Ποίμνιο.Αλλά όσο μικροί και ασήμαντοι κι αν είμαστε, ο Σωτήρας μας υποσχέθηκε τη Βασιλεία. Η Βασιλεία είναι δική σας!


Άγιος Ιουστίνος Πίρβου + 

16 Ιουνίου 2013


Μιχάλης Αντωνιάδης

read more ►
0 σχόλια

Θεός, η αίσθηση της αιωνίου ζωής,

21/6/26

 

Έχουμε έναν τόσο πλούσιο Θεό, που έχει τόσο μεγάλη Χάρη, και όμως ζούμε τόσο φτωχά. Λυπούμαστε για το παραμικρό, αυτό είναι κατάντημα. Έπρεπε να είμαστε διαρκώς χαρούμενοι. Έπρεπε η ζωή μας να είναι διαρκώς μια καθημερινή έκπληξη. Δεν υπάρχει μέρα που να μην μας δίνη ο Θεός μια καινούρια αίσθηση της αιωνίου ζωής.

Όσιος Σωφρόνιος Σαχάρωφ.


ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΚΥΡΙΑΚΗ!!    Μιχάλης Αντωνιάδης


read more ►
0 σχόλια

Ο Θεός δεν είναι άδικος, αλλά δίκαιος,

 Μια μέρα συνάντησα στο δρόμο έναν κρεοπώλη γείτονά μου, ο οποίος είχε ένα Δικαστήριο αγρονομικό και με είπε:

– κ. Παναγόπουλε, σήμερα πάω άδικα στο Δικαστήριο.

– Θα μου επιτρέψεις, να σε παρηγορήσω και του είπα την εξής ιστορία:

“Κάποτε ο Όσιος Εφραίμ ο Σύρος πήγαινε στην Αλεξάνδρεια, όμως νύχτωσε και δεν πρόλαβε να μπει στην πόλη. Αναγκάστηκε έτσι να διανυκτερεύσει, λίγο έξω από την πόλη, σε ένα ποιμνιοστάσιο ενός βοσκού, ο οποίος ήταν γνωστός του. 

Το βράδυ όμως, ήρθαν κλέφτες και έκλεψαν τα πρόβατα του βοσκού και το πρωί όταν ήρθε η Αστυνομία κατηγόρησαν τον Άγιο, ότι πήγε εκεί, με σκοπό να απασχολήσει το βοσκό και να βρουν έτσι την ευκαιρία οι κλέφτες να επιτελέσουν το έργο τους. 

Έτσι φυλακίστηκε ο Όσιος, παρόλο που δεν έκανε τίποτα. Στο κελί που τον βάλανε, υπήρχαν άλλοι δύο συγκρατούμενοι. Αυτοί ρώτησαν τον Όσιο, τί έκανε και τον έφεραν εδώ. 

– Τίποτα δεν έκανα τέκνα μου, απάντησε αυτός. Είμαι αθώος!

– Δεν μπορεί, επέμεναν αυτοί. Κάτι θα έχεις κάνει. Δηλαδή ο Θεός είναι άδικος, ώστε επέτρεψε να σε βάλουν φυλακή, χωρίς να έχεις κάνει το παραμικρό; Και ακόμα φοράς το Ράσο και δεν το έχεις πετάξει, με όλα αυτά που σου συμβαίνουν; 

Ο Όσιος δεν τους απάντησε πάνω σε αυτό, αλλά τους ρώτησε, για ποιό λόγο ήταν και αυτοί φυλακισμένοι. 

– Και οι δύο μας, καταδικαστήκαμε για φόνο, χωρίς να τον έχουμε διαπράξει, απάντησαν. Είμαστε και εμείς άδικα εδώ μέσα, όπως και εσύ! Πού είναι ο Θεός, που είναι η δικαιοσύνη Του; Δεν υπάρχει Γέροντα ο Θεός! Και εμείς πιστεύαμε, αλλά μετά από όλα αυτά, δεν πιστεύουμε πιά..

Ο Όσιος Εφραίμ σοκαρίστηκε και σιώπησε και το βράδυ, όταν οι δύο συγκρατούμενοι του αποκοιμήθηκαν, άρχισε να Προσεύχεται και να παρακαλεί το Χριστό, να του αποκαλύψει τί ακριβώς συμβαίνει..

Εκεί που Προσευχότανε, του παρουσιάζεται Άγγελος Κυρίου και του λέει: 

– Άκουσε να μάθεις, ότι ο Θεός δεν είναι άδικος, αλλά δίκαιος. Δεν είστε άδικα εδώ μέσα και μη σκανδαλίζεσαι. Ο ένας κρατούμενος και τον έδειξε με το χέρι του, είχε πάει με τον φίλο του στο ποτάμι, για να κόψουν ξύλα και ο άλλος γλίστρησε και έπεσε στο ποτάμι. Και τον φώναξε να τον βοηθήσει, αλλά αυτός αδιαφόρησε, φοβούμενος μήπως πέσει και αυτός στο ποτάμι. Ο φίλος του τελικά πνίγηκε.. Χρεώθηκε λοιπόν τον θάνατο αυτόν και αυτό πληρώνει.

Ο άλλος συγκρατούμενος σου, είχε κάποτε κάποιες διαφορές με έναν προύχοντα του χωριού του. Δυνατός άνθρωπος ο προύχοντας και διότι δεν μπορούσε να τα βγάλει πέρα μαζί του, αφού δεν ήταν το χεριού του, του συκοφάντησε το κορίτσι του ως ανήθικο. Το κορίτσι εκείνο με τις κατηγορίες εκείνες, δεν μπόρεσε να παντρευτεί.  Αυτή η πράξη του συγκρατούμενού σου, θεωρείται από το Θεό φόνος ηθικός και πληρώνει τώρα αυτήν την πράξη του.

Εσύ πάλι όταν ήσουν μικρός 10 ετών, εκεί που έπαιζες, έλυσες μια μοσχάρα μιας χήρας και έφυγε η μοσχάρα και ακόμα η χήρα την κλαίει.. Αυτή τη μοσχάρα της χηρούλας πληρώνεις τώρα! Τους αναστεναγμούς αυτής της χήρας πληρώνεις τώρα.

– Μα εγώ μοίρασα όλα όσα είχα και τα έδωσα στους φτωχούς και χρωστάω την μοσχάρα; ρώτησε ο Όσιος. 

– Εκείνα τα έδωσες Ελεημοσύνη, τα χάρισες, ενώ η αμαρτία σου είναι χρέος, δεν σβήνει και την πληρώνεις με την φυλάκισή σου. 

Αυτά είπε ο Άγγελος και έγινε άφαντος! Κόκκαλο ο κ Δημήτρης Παναγόπουλος. Όταν ξημέρωσε, είπε στους συγκρατούμενούς του.

– Δίκαια παιδιά μου είμαστε εδώ μέσα. Εσύ και εσύ έκανες αυτό και αυτό και εγώ έκανα αυτό. Οπότε δικαίως είμαστε εδώ μέσα. Ας Γονατίσουμε λοιπόν και ας Προσευχηθούμε, για να κάνει Έλεος ο Θεός.

Πράγματι Προσευχηθήκανε και το αποτέλεσμα ήταν, μετά από 3 μέρες να έρθει και για τους τρείς αθωωτική απάντηση και ελευθερώθηκαν. 

Ακούγοντας ο κρεοπώλης την ιστορία αυτή, μου είπε:

– Ωχ!. Αν ισχύσει αυτό και σε μένα και πληρώσω όλα τα άλλα, κάηκα! Κάνε την Προσευχή σου 

κ. Παναγόπουλε, ώστε να δικαστώ μόνο για το σημερινό..

Καταλάβατε; Εμείς δεν βλέπουμε εκείνες τις αδικίες, που κάναμε άλλοτε. Εκείνα τα γλυτώσαμε και τα καταφέραμε και κοιτάζουμε το σήμερα και λέμε: ”έχω δίκαιο”. 

Ναι έχεις δίκαιο, αλλά κάποτε άλλοτε είχες άδικο και πληρώνεις εκείνα.

Είναι δίκαιος ο Θεός και σε βοηθάει να πληρώσεις λογαριασμούς από εδώ, για να μη βρεθείς χρεωμένος εκεί. Μακάριοι όσοι ξεχρεώσουν εδώ και δεν θα βρεθούν με εντάλματα συλλήψεως εκεί, στον άλλο κόσμο.


Δημήτριος Παναγόπουλος Ιεροκήρυκας +


Μιχάλης Αντωνιάδης

read more ►
0 σχόλια

Ο ουρανός θα σου δώσει έναν θρόνο,

20/6/26

Αν δώσεις όλη σου τη ζωή στη γη, η γη θα σου δώσει έναν τάφο.

Αλλά αν δώσεις τη ζωή σου στον ουρανό, ο ουρανός θα σου δώσει έναν θρόνο.

Άγιος Εφραίμ ο Σύρος.


ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!      Μιχάλης Αντωνιάδης

 

read more ►
0 σχόλια

Μερικά τετραγωνικά ανθρωπιάς;

 

Κόνιτσα: 4 αδέρφια νεκρά σε κοντέινερ_Μερικά τετραγωνικά ανθρωπιάς δεν περίσσεψαν σε κανέναν;


Ποια αρχή, ποιος φορέας, ποια κοινωνία έχει λόγο ύπαρξης στον 21ο αιώνα, όταν άνθρωποι αποκτούν «ορατότητα» μόνο όταν καίγονται από τη φτώχεια τους;

Τέσσερα ηλικιωμένα αδέρφια, παρατημένα από κράτος και κοινωνία. Αθέατα στο περιθώριο της αξιοπρέπειας. Τι και αν ζούσαν σε ένα από τα ομορφότερα μέρη της Ελλάδας, την Κόνιτσα; Εκείνοι έμεναν απομονωμένοι σε ένα κουτί. Σε ένα κοντέινερ από εκείνα που το κράτος συνηθίζει να πακετάρει ψυχές, για να μην αναλάβει ευθύνες.

Τέσσερα αδέρφια από 69 ως 85 ετών απανθρακώθηκαν σε αυτό το λαμαρινένιο φέρετρο του «πολιτισμού» μας, γιατί τους είχαν κόψει το ρεύμα και χρησιμοποιούσαν κεριά για να βλέπουν τη νύχτα. Μέσα σε 25 τετραγωνικά, τρεις γυναίκες και ένας άντρας ζούσαν σαν φαντάσματα που ντρέπονταν να «στοιχειώσουν» την περίφημη «ανάπτυξη» μας. Αν η τηλεόραση τους είχε ρεύμα, ίσως να είχαν προλάβει να ακούσουν στις ειδήσεις για πολιτικούς «σωτήρες» με 40 ακίνητα, για κερδισμένα Τζόκερ από «ΟΠΕΚΕΠΕδες», για χρέη κομμάτων δανεικά και αγύριστα.

Αλλά σε τι από όλα αυτά να δώσεις σημασία όταν ο κόσμος σου φτάνει ως εκεί που φωτίζει το κερί σου; Τώρα οι ίδιοι γίναν κομμάτι μιας θλιβερής είδησης στην τηλεόραση, και το πολύ – πολύ να κουνήσουμε για λίγο το κεφάλι από μια ντροπή που μένει πάντα ορφανή γιατί κανείς δεν θέλει να την υιοθετήσει.

Η μια αδερφή από τα τέσσερα αδέρφια, είχε θεαθεί να ψάχνει φαγητό σε σκουπιδοτενεκέδες ταβέρνας ή να καταναλώνει ακόμα και σκυλοτροφή. Το πατρικό σπίτι των αδερφιών καταστράφηκε στο σεισμό του 1996 και από τότε ζούσαν στο «κουτί», αρνούμενοι να εγκαταλείψουν τον τόπο τους, αλλά και ανήμποροι να ξαναφτιάξουν τη ζωή τους. Κομμένο ρεύμα, κομμένο νερό, γιατί τα δημόσια αγαθά έχουν γίνει γκιλοτίνες που κόβουν οριζόντια την ανημποριά του φτωχού. Για σκέψου να ζεις σε έναν τέτοιο παράδεισο που ο Θεός τα έχει δώσει όλα απλόχερα, αλλά στα γεράματα να σε υποτάσσει ένα ληγμένος λογαριασμός.

Άραγε πόση οργή Θεού συγκεντρώνει ένα κράτος που επιβάλλει πρόστιμο 270.000 για την εγκατάλειψη 9 γατιών, αλλά δεν δίνει δεκάρα τσακιστή για την εγκατάλειψη μιας τετραμελούς οικογένειας γερόντων; Ένα κράτος όπου ενεργοποιούνται εισαγγελείς από το πρώτο παραπονεμένο νιαούρισμα, αλλά κωφεύει στις κραυγές των ανθρώπων που γίνονται παρανάλωμα της φτώχειας τους. Ποια αρχή, ποιος φορέας, ποια υπηρεσία, ποια κοινωνία έχει λόγο ύπαρξης στον 21ο αιώνα, όταν άνθρωποι αποκτούν «ορατότητα» μόνο όταν καίγονται;

Και πόσο κυνικά απάνθρωπη έχει καταντήσει η προσφορά και η ζήτηση της στέγης; Γεμάτη η επαρχία με έρημα σπίτια που αγοράζουν σωρηδόν τα «κοράκια» του real estate, και κατά τα άλλα δεν μπορεί να βρεθεί μια στέγη για τους αναξιοπαθούντες ή να ψηφιστεί ένα μέτρο για να επισκευάζουν τα κατεστραμμένα σπίτια τους.

Πέρυσι στη μεγάλη φωτιά της Κερατέας, απανθρακώθηκε ένας 76χρονος που ζούσε κατάμονος σε ένα πλινθόκτιστο καλύβι, χωρίς ρεύμα από το 2007. Στο Αρκαλοχώρι εκατοντάδες άνθρωποι ζουν ακόμα σε κοντέινερ, πέντε χρόνια μετά τον σεισμό. Τα ίδια και στην πλημμυρισμένη Θεσσαλία, όπου συμπολίτες μας ζουν σε κοντέινερ, τροχόσπιτα, δομές φιλοξενίας και ημικατεστραμμένα σπίτια. Στα ίδια μέρη ορθώνονται ολόκληρες «πολιτείες» από data centers για να καταβροχθίζουν δεδομένα και φυσικούς πόρους, αλλά μερικά τετραγωνικά ανθρωπιάς δεν περισσεύουν για κανέναν.

Η κυβέρνηση πανηγυρίζει για τα ματωμένα πλεονάσματα, τα Gov, τις έξυπνες κάμερες και τα συστήματα τεχνητής νοημοσύνης, όσο οι πολίτες ζουν σε συνθήκες τρίτου κόσμου. Άνθρωποι πεθαίνουν ανέστιοι, όσο η ανθρωπιά θάβεται κάτω από πρωτόκολλα, εκθέσεις και γραφειοκρατικά τερτίπια. Ένας υπηρεσιακός λαβύρινθος όπου η κρατική πρόνοια ξεγλιστρά εντός του για να κρυφτεί. Τέσσερις άνθρωποι που αδυνατούσαν να προστατέψουν τους εαυτούς τους, έπρεπε να περάσουν από «σαράντα κύματα» αξιολογήσεων μέχρι να βοηθηθούν. Φαίνεται ότι η μόνη ελευθερία που σέβεται η Πολιτεία, είναι η «ελεύθερη» πορεία προς την εξαθλίωση. Σε μια χώρα όπου οι ηλικιωμένοι αντιμετωπίζονται ως ανεπιθύμητο βαρίδι αν δεν είναι «παραγωγικοί», δηλαδή αν δεν δουλεύουν μέχρι να πεθάνουν.

Κάποτε η «βοήθεια στο σπίτι» ήταν αυτονόητη κοινωνική αξία και όχι πρόγραμμα κάποιας υπηρεσίας. Από τότε που θεσμοποιήθηκε η καλοσύνη μας, άρχισε ο μεγάλος εκφυλισμός της. Σήμερα για πολλούς φαντάζει «λογικό» να ζει ο γείτονας τους χωρίς ρεύμα, ή να έρχεται τα χαράματα ο δικαστικός επιμελητής για να τον πετάξει από το σπίτι. Αυτήν την αγριότητα μας καλούν κάποιοι να συνηθίσουμε.

Μας πουλάνε ψηφιακά «μπιχλιμπίδια» όσο κατασπαράζουν κομμάτι – κομμάτι το δικαίωμα στη βασική επιβίωση. Στη στέγη, στην ενέργεια, στο νερό, στη θέρμανση, σε όλα αυτά τα θεμελιώδη που πάντοτε καθόριζαν την πρόοδο του ανθρώπου.

Δεν ξέρω τι είναι πιο αποκαρδιωτικό, το σκοτάδι των εγκαταλελειμμένων σπιτιών στην επαρχία, το σκοτάδι των νοικοκυριών που ζουν χωρίς ρεύμα ή το σκοτάδι ενός κράτους που κοστολογεί τη ζωή λιγότερο και από την τιμή μιας κιλοβατώρας;


Μιχάλης Αντωνιάδης

read more ►
0 σχόλια

Όλα είναι της δωρεάς του Θεού,

19/6/26

 Παν αγαθόν εκ Θεού έχει την αρχήν. Δεν γίνεται αγαθός λογισμός μη ων εκ Θεού, μηδέ πονηρός μη ων εκ του Διαβόλου. Ό,τι καλόν λοιπόν διανοηθής, ειπής, διαπράξης, όλα είναι της δωρεάς του Θεού. «Παν δώρημα τέλειον άνωθεν έστι καταβαίνον». Όλα είναι της δωρεάς του Θεού, εδικόν μας δεν έχομεν τίποτε.


Γέροντος ΙΩΣΗΦ του Αγιορείτου, † 1959


ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΗΜΕΡΑ!!           Μιχάλης Αντωνιάδης


read more ►
0 σχόλια

Ο Κύριος φροντίζει,

18/6/26

 

Μου γράφεις πως,

 ο φόβος κυριαρχεί στο μυαλό σου και πως είσαι πεσμένη. Δεν είσαι η μόνη που βρίσκεσαι σε θλίψη. Όλοι οι άν­θρωποι θρηνούν και ανησυχούν, ο καθένας σε διαφορετικό βαθμό.   Σε κάθε περίπτωση, να Πιστεύεις στη Θεία Πρόνοια. Η αρρώστια και οι ταλαιπωρίες σου δεν είναι κάτι το τυ­χαίο. Τις επιτρέπει ο Θεός που η Θεία Του Πρόνοια σ’ εμάς τους ανάξιους και αμαρτωλούς ξεπερνά τη λογική μας. Αν ο Κύριος φροντίζει τα πετεινά του ουρανού πώς είναι δυ­νατόν ποτέ να ξεχάσει εσένα, που δημιουργήθηκες κατ’ εικόνα και ομοίωσή Του;

Όσιος Ιωάννης Αλεξέγιεφ του Βάλαμο.

✞ 5 Ιουνίου 1958.


ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΗΜΕΡΑ!!        Μιχάλης Αντωνιάδης


read more ►
0 σχόλια

Συνεχῶς : Κύριε ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστέ Έλέησόν με.

 

 «Εἶχα βγάλει στό κεφάλι μου μία μεγάλη ἐλιά, σάν ρεβύθι, εἶπε ὁ Παππούλης Πορφύριος, ἡ ὁποία συνεχῶς μεγάλωνε καί πονοῦσα πολύ. 

Γνώριζα, μέ τήν Χάρη, πού μοῦ ἔχει δώσει ὁ Θεός, ὅτι ἔπρεπε νά ἀφαιρεθεῖ, γιατί θά ἐξελίσσετο σέ κακοήθη.

Συμφώνησαν μαζί μου καί οἱ γιατροί καί γι’ αὐτό μοῦ ἔκλεισαν ἡμερομηνία γιά χειρουργεῖο. 

Στό χειρουργεῖο ὅμως, ἐγώ διαφώνησα μαζί τους.  Ἐκεῖνοι ἐπέμεναν νά γίνει ἀφαίρεση τῆς ἐλιᾶς μέ τοπική νάρκωση, γιατί καί ἡ διάρκεια τῆς ἐπέμβασης θά ἦταν μεγάλη, καί οἱ πόνοι τῆς ἐπέμβασης ἀφόρητοι.   Ἐγώ ἀρνήθηκα καί τούς εἶπα ὅτι, οὔτε ἀφαίρεση θά κάνετε, οὔτε νάρκωση.     Ἀλλά θά τήν καυτηριάσετε μέ διαθερμοπληξία. Οἱ γιατροί τρόμαξαν καί μοῦ εἶπαν, ὅτι κάτι τέτοιο εἶναι ἐπιστημονικῶς ἀδύνατον.  Ἐγώ, ὅμως, ἐπέμενα καί ἐπειδή ἦσαν δικά μου παιδιά, δέν ἤθελαν νά μέ στενοχωρήσουν καί μοῦ εἶπαν θά τήν κάνουμε μέ δική σας εὐθύνη καί ἔκαναν τόν Σταυρό τους καί ἄρχισαν. 

Ἐγώ ἔκλεισα τά μάτια μου καί μπροστά μου φαντάστηκα τόν Ἐσταυρωμένο Ἰησοῦν σέ ἔνα μεγάλο Σταυρό καί μέ μεγάλη Πίστη ἔλεγα, συνεχῶς μέσα μου: Κύριε ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστέ Έλέησόν με. 

Οἱ γιατροί μέ ἀγωνία καί μέ χέρια πού ἔτρεμαν συνέχιζαν τήν καυτηρίαση, ἐνῶ τό χειρουργεῖο εἶχε «ντουμανιάσει» ἀπό καπνό καί ὀσμή ψημένου κρέατος!  Ὅσο περνοῦσε ἡ ὥρα, τόσο μεγάλωνε ἡ Πίστη μου καί ἔφθασα σέ τέτοιο σημεῖο, πού δέν αἰσθανόμουν σχεδόν τίποτε! Ἀντίθετα, τούς γιατρούς τούς εἶχε κόψει κρύος ἱδρώτας.  Δέν πίστευαν στά μάτια τους. Συνέχεια μέ ρωτοῦσαν, ἐάν αἰσθάνομαι καλά καί ἐγώ τούς ἔλεγα: Προχωρεῖστε. Ἡ ἐπέμβαση διήρκεσε περισσότερο ἀπό ¾ τῆς ὥρας.  Ὅταν τελείωσε, σηκώθηκα ἤρεμος καί γελαστός καί ἀφοῦ εὐχαρίστησα τόν Θεόν καί τούς γιατρούς, πρόσθεσα: Μεγάλα τά τῆς Πίστεως κατορθώματα!.  Βλέπεις, λοιπόν, παιδί μου Ἀνάργυρε, τί μπορεῖ νά πετύχει ὁ ἄνθρωπος, ὅταν ἔχει Πίστη στό Θεό; Γι’ αὐτό καί ἐσύ νά Πιστεύεις καί νά μή φοβᾶσαι τίποτε στή ζωή σου, γιατί ὁ Θεός εἶναι μεγαλύτερος ἀπό ὅλους καί ἀπό ὅλα»!


Βιβλίο: Ἀναργύρου Καλλιάτσου

 “Ὁ Πατήρ Πορφύριος”, Ἱεροῦ Ἡσυχαστηρίου Ἡ  Μεταμόρφωσις τοῦ Σωτῆρος, Ἀθῆναι  2005


 Μιχάλης Αντωνιάδης


read more ►
0 σχόλια

Είθε η Χάρης του Κυρίου μας Ιησού Χριστού,

 

Είθε η Χάρης του Κυρίου μας Ιησού Χριστού, η Αγάπη του Θεού και Πατρός και η κοινωνία του Αγίου Πνεύματος,να ευλογήσει την εσπέρα ταυτη, φωτίζοντας τις ψυχές όλων των ανθρώπων!!!

Ευλογημένο ξημέρωμα να έχουμε πρεσβειών της Παναγίας μας και πάντων των Αγίων!!!

Παναγία Τριάς ο Θεός ελέησον και σώσον ημάς!!!


 Μιχάλης Αντωνιάδης


read more ►
0 σχόλια