"Γιατί λέμε τα κλειδιά του παραδείσου και όχι το κλειδί;

20/1/25

 ✨"Γιατί λέμε τα κλειδιά του παραδείσου και όχι το κλειδί;

Έκανε ο Θεός τον Παράδεισο για του Δίκαιους. Έκανε τον άδη για τους αμαρτωλούς.

🔸Έκλεισε και τον Παράδεισο, έκλεισε και τον άδη, αλλά τα κλειδιά του άδη τα κράτησε ο Ίδιος. Έτσι βλέπουμε στην Αποκάλυψη του Ιωάννη: «και έχω τας κλεις του θανάτου και του άδου» (Αποκ. α’, 18).

🔸Τα κλειδιά του Παραδείσου, τα έδωκε στους Αποστόλους Του, στο πρόσωπο του Πέτρου: «και δώσω σοι τας κλεις της Βασιλείας των Ουρανών» (Ματθ. ις’, 19).

🔸Ενώ λοιπόν τα κλειδιά του άδη, βρίσκονται στα χέρια του Ίδιου του Θεού, τα κλειδιά του Παραδείσου, τα εμπιστεύτηκε στα χέρια των ανθρώπων…

🔸Αν θέλει ο άνθρωπος να κολαστεί στον άδη, τα κλειδιά δεν τα έχει!

🔸Αν θέλει ο άνθρωπος να σωθεί, να πάει στον Παράδεισο τα κλειδιά του Παραδείσου, τα κρατάει!!!.

🔸Τι σημαίνει όμως αυτό;

🔸Σημαίνει, ότι τούτο είναι το θέλημα του Θεού, να είναι δύσκολο να κολάζονται οι άνθρωποι και για αυτό δεν τους έδωσε τα κλειδιά του άδη.

🔸Να είναι όμως εύκολο να σώζονται και για αυτό τους έδωσε τα κλειδιά του Παραδείσου: «και δώσω σοι τας κλεις της Βασιλείας των ουρανών».

🔸Λοιπόν, ώ Παράδεισε εμείς μπορούμε να σε κερδίσουμε, δεν μπορούμε όμως να σε καταλάβουμε!.

🔸Γιατί όμως λέει «και δώσω σοι τας κλεις»; «τα κλειδιά»;.

🔸Δεν μπορούσε να πει απλώς «το κλειδί»; Με ένα κλειδί, δεν ανοίγεται άραγε ο Παράδεισος;

✨✨Τα κλειδιά είναι πολλών ειδών, αυτό θέλει να πει.

🔸🔸Το κλειδί μπορεί να είναι χρυσό, μπορεί να είναι σιδερένιο, μπορεί να είναι και ξύλινο ακόμα.

🔸Το ξύλινο, είναι του φτωχού. Ο φτωχός με τη φτώχεια του μπορεί να «ανοίξει» τον Παράδεισο.

🔸Το χρυσό είναι του πλουσίου. Ο πλούσιος χρησιμοποιώντας σωστά τον πλούτο του, μπορεί να «ανοίξει» τον Παράδεισο, να σωθεί.

🔸Το σιδερένιο, ας πούμε ότι είναι όλες οι άλλες κατηγορίες των ανθρώπων, που δεν είναι ούτε πλούσιοι, ούτε φτωχοί. Και εκείνοι μπορούν να «ανοίξουν» τον Παράδεισο, να σωθούν.

🔸Ώστε εύκολα μπορεί να σωθεί και φτωχός και πλούσιος και κάθε άνθρωπος! Ω! Παράδεισε, μπορούμε να σε κερδίσουμε αλλά δεν μπορούμε να σε καταλάβουμε!

🔸O Xριστός ατενίζει από τα ύψη του Σταυρού όλους τους ανθρώπους της γης και λέει. «εν τω κόσμω θλίψιν έξετε, αλλά θαρσείτε εγώ νενίκηκα τον κόσμο».! (Ιωανν ις,33) .

🔸Ο Παράδεισος, είναι για όλους μας. Λίγη προσπάθεια χρειάζεται.

🍃Ηλία Μηνιάτη, Επισκόπου Κερνίκης και Καλαβρύτων, +1714,🍃


Μιχάλης Αντωνιάδης



read more ►
0 σχόλια

Ο άνθρωπος του Χριστού, δεν υποφέρει, όσες δυσκολίες και να του συμβούν. Χαίρεται,

 

 

Ο άνθρωπος που έχει δώσει την καρδιά του στον Χριστό, δεν υποφέρει, όσες δυσκολίες και να του συμβούν. Χαίρεται,

είναι γεμάτος εσωτερική χαρά.Είναι δραστήριος, προσεκτικός και δεν κάνει λάθη και ζημιές. Το μυαλό, τα χέρια, τα πόδια, όλα κινούνται από τη Χάρη του θεού.

Όσιος Πορφύριος ο Καυσοκαλυβίτης.


ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΗΜΕΡΑ!!

Μιχάλης Αντωνιάδης


read more ►
0 σχόλια

Ό,τι άρχισε στη Ρωσία θα τελειώσει στην Αμερική!

 Π. Σεραφείμ Ρόουζ: Ό,τι άρχισε στη Ρωσία θα τελειώσει στην Αμερική!

Ο π. Σεραφείµ είχε πάντα υπόψη του την προφητεία του διορατικού γέροντα

Ιγνατίου του Χαρµπίν της Μαντζουρίας, ο οποίος το 1930 είχε πει: «Ό,τι άρχισε στη Ρωσία θα τελειώσει στην Αμερική».

Έλεγε «Είμαστε τα προϊόντα… µιας κοινωνίας όπου όλα είναι πλαστικά, συνθετικά και

αποµιµήσεις – συµπεριλαµβανοµένου ενός συνθετικού Χριστιανισμού και µιας

συνθετικής Ορθοδοξίας! – Ας είμαστε αρκετά ταπεινοί να το αναγνωρίσουμε»

Εδώ στη Δύση ζούμε σε έναν ανόητο παράδεισο ο οποίος µπορεί να χαθεί, και πιθανώς θα χαθεί σύντομα. Αρχίστε να προετοιμάζεστε – όχι με την αποθήκευση τροφίμων ή τέτοιων εξωτερικών πραγμάτων όπως µερικοί κάνουν ήδη στην Αμερική, αλλά με την εσωτερική προετοιμασία των Ορθόδοξων Χριστιανών.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ, παραδείγματος χάριν, πως θα επιζήσετε εάν µπείτε σε µια φυλακή ή ένα

στρατόπεδο συγκέντρωσης, και ειδικά στα κελλιά τιμωρίας και απομόνωσης; Πώς θα επιβιώσετε; Θα τρελαθείτε σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Εάν το µυαλό σας δεν έχει τίποτα για να ασχοληθεί, τι θα έχετε στο µυαλό

σας; Εάν είστε γεμάτοι με κοσμικές εντυπώσεις και δεν έχετε τίποτα πνευματικό στο µυαλό σας, εάν ζείτε απλώς µέρα τη µέρα… Πρέπει να έχετε Χριστό στην ψυχή σας… Φαίνεται πως ο σατανάς εισέρχεται τώρα γυμνός στην ανθρώπινη ιστορία. Τα χρόνια που θα ακολουθήσουν υπόσχονται να είναι πιο τρομερά απ’ όσο μπορεί να

φανταστεί εύκολα κανείς τώρα… Αυτό που απαιτείται είναι περισσότερη προσευχή και μετάνοια… Αν οι Χριστιανοί στην καθημερινή τους ζωή φλέγονταν πραγματικά από αγάπη για τον Θεό και από ζήλο για το Βασίλειό

Του – που είναι πέραν του κόσμου τούτου – τότε οτιδήποτε άλλο απαραίτητο, θα ακολουθούσε ως φυσική συνέπεια. Έχει ειπωθεί από τους αγίους Πατέρες, έλεγε ο π. Σεραφείμ Ρόουζ, πως πρέπει

να βλέπουμε σε όλα όσα μας συμβαίνουν κάποιον λόγο σωτηρίας. Εάν μπορείτε να το κάνετε αυτό, τότε θα σωθείτε.


Ιερομονάχου Δαμασκηνού, π. Σεραφείμ Ρόουζ.

Μιχάλης Αντωνιάδης

read more ►
0 σχόλια

Η ψυχή δεν μας ανήκει, ούτε το σώμα μας, ανήκουν στον Χριστό,

14/1/25

 Στη Μεσίνη της Σικελίας, κατά καιρούς λόγω του Βεζούβιου, έχουν γίνει πολλές καταστροφές.

Ήταν τώρα το 1908.

Είχαν πέρασει 120 χρόνια από την τελευταία καταστροφή που υπέστη η πόλη της Μεσίνης από σεισμό, οι κάτοικοι της πόλης ένοιωθαν μια σχετική ασφάλεια κι έχτισαν μεγάλα οικοδομηματα.

Τα Χριστούγεννα του ίδιου έτους, μια εφημερίδα της πόλης, θέλησε να χλευάσει την μεγάλη γιορτή των Χριστουγέννων και στο τέλος του άρθρου έγραφε :

"Πήγαινε μικρέ Ιησού τώρα στη Βηθλεέμ κι αν μπορείς στείλε από κει,  έναν σεισμό"..

Πολλοί κάτοικοι που το διάβασαν αυτό το ειρωνικό σχόλιο,

 τους άρεσε ως φαίνεται, γιατί κανείς δεν διαμαρτυρήθηκε για την ασέβεια αυτή του δημοσιογράφου.

Ύστερα όμως από 3 μέρες 28 Δεκεμβρίου του 1908, εγινε ο τρομερότερος σεισμός απ' όσους έχουν γίνει εκεί μέχρι εκείνη την εποχή.

Με αποτέλεσμα να σκοτωθούν 75.000 άνθρωποι!

Η δε πυρκαγιά που ακολούθησε του σεισμού, κατέστρεψε ότι είχε απομείνει..

Η ψυχή του ανθρώπου αδερφοί είναι μονοθέσια, δηλαδή έχει μόνο μια θέση.

Για να καθίσει ο Χριστός, πρέπει να φύγει ο διάβολος από τη θέση εκείνη.

Και οι δύο μαζί δεν γίνεται.

Η ψυχή δεν μας ανήκει, ούτε το σώμα μας,

ανήκουν στον Χριστό,

που τα  έχει εξαγοράσει πολύ ακριβά με το Αίμα Του.

Απλά εμείς κάνουμε διαχείριση αυτού του δώρου.

Κάθε ψυχή έχει αντίκρυσμα Αίμα Χριστού στην αιωνιότητα. 

Ο Χριστός ήρθε στον κόσμο για να σωθεί ο κόσμος δι' Αυτού.!

Δ. Παναγόπουλος Ιεροκήρυκας +


"Χριστέ μου, κράτα με μακριά απ’ τις κακίες του κόσμου,

Στην φάτνη βρέφος, όσο ζω να σε λατρεύω δος μου.

Κι όσο θα ‘ρθει από Σε σταλτός ο χάρος να με πάρει,

κάμε συ, βρέφος, να σταθώ μπροστά στη θεία Σου χάρη.

Και κάμε λόγια τα έργα μου σαν των αγρών τα κρίνα,

προφητικά, φεγγοβόλα κάμε τα σαν εκείνα,

της νύκτας των απλών βοσκών. 

Γεννιόσουν και γρηκούσαν. 

Τους ουρανούς ολάνοικτους που σε δοξολογούσαν."


Κωστής Παλαμάς.


Μιχάλης Αντωνιάδης


read more ►
0 σχόλια

Ποιος ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΣΗΜΕΡΑ;

 'Οι «αστέρες» θάμπωσαν στα αποκαΐδια του Χόλιγουντ  ;; της μεγάλης «Βαβυλώνας»;;''

Με φρίκη παρακολουθούμε την ιστορία της Βαβέλ να επαναλαμβάνεται - Το Χόλιγουντ ταπεινώθηκε, αφού πρώτα πήρε θέση «θεού»

...Πιο γρήγορα και απ’ όλα τα υλικά που γίνονται στάχτη, καίγεται η ματαιότητα. Λαμπάδιασε η υπεροψία. Με ένα νεύμα των στοιχείων της φύσης, γονατίζουν και οι πιο επιφανείς, οι πιο πλούσιοι, οι πιο διάσημοι, οι πιο «φτασμένοι». Χάρτινες αυτοκρατορίες, καίγονται σε μια ριπή του πυρωμένου λίβα. Οι ψεύτικοι «αστέρες» σκεπάστηκαν από την αιθαλομίχλη και έσβησε το θάμπος τους.

Η βιομηχανία του Χόλιγουντ είναι η μεγάλη Βαβυλώνα του θεάματος και προπαντός της βλασφημίας απέναντι στον Θεό. Παράγοντας ωκεανούς προπαγάνδας που κατακλύζουν τον κόσμο εδώ και δεκαετίες. Πνίγοντας τον κόσμο με όλες τις αναθυμιάσεις του κακού.

Αν η Ιερουσαλήμ είναι ο Άγιος Τόπος, το Χόλιγουντ 

σίγουρα θα μπορούσε να παρουσιαστεί στον αντίποδα σαν τόπος ερημώσεως. Ένας κεκονιαμένος «τάφος», μεγαλοπρεπής και πανέμορφος απ’ έξω, αλλά γεμάτος σήψη και σκωλήκων βρώμα από μέσα. Πόση οίηση, πόση σπατάλη, πόση κενοδοξία, πόση αθεΐα, πόσος δαιμονισμός, πόσα όργια, πόσα ψεύδη, πόση αδικία και πόσα εγκλήματα έχουν φωλιάσει σε αυτόν τον περιστόλιστο τύμβο που λέγεται Χόλιγουντ; Παρά την όλη εξωτερική λαμπρότητά του, παρά την παραδεισένια όψη του, στην πνευματική πραγματικότητα ήταν ένα πυρωμένο κάρβουνο του Άδη.

Και τώρα δείτε. Οι ανταγωνιζόμενες επαύλεις έγιναν ερείπια «ισότητας», δεν ξεχωρίζει η μία από τα αποκαΐδια της άλλης. Οι καμένοι τόποι είναι ακατοίκητοι. Η βλάστηση νεκρώθηκε. Ο αέρας τοξικός και δηλητηριασμένος. Το νερό μολυσμένο. Οι κλέφτες όρμηξαν για πλιάτσικο, λεηλατώντας τις βίλες. Η αιώνια ιστορία της Βαβέλ. Η ανύψωση του ανθρώπου στη θέση του Θεού κι έπειτα η ύβρις, η σύγχυση και τέλος η κατάρρευση και η καταστροφή.

Woke θρησκεία, πολιτική ακολασίας, «κλιματική κρίση» μόνο για τους φτωχούς, δισεκατομμύρια για να καίγεται η Ουκρανία, στήριξη για να καίγεται η Γάζα, προπαγάνδα για να καίγεται όλος ο κόσμος. Αδύνατο να μην εκραγεί σαν ηφαίστειο όλο αυτό το κακό που κοχλάζει για χρόνια....

ΠΟΙΟΣ;



 


read more ►
0 σχόλια

Όσιος Παΐσιος ο Αγιορείτης.

 Άμυνα κατά του Διαβόλου


Να κλείνετε τις πόρτες και τα παράθυρα να μην μπαίνει απ' εκεί ο Διάβολος. 

Εκεί είναι τα αδύνατα σημεία. Εάν αφήσεις μια σχισμή, μπορεί να μπει και να σου κάνει ζημιά. Εγώ αγωνίζομαι όλο το εικοσιτετράωρο, 

για να κλείσω όλες τις πόρτες του Σατανά («πόρτες και παράθυρα» είναι οι αισθήσεις).

Όσιος Παΐσιος ο Αγιορείτης.


ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΗΜΕΡΑ!!


Μιχάλης Αντωνιάδης


read more ►
0 σχόλια

Προώθηση της ψυχολογικής ασφάλειας και ευεξίας,

12/1/25

 Προώθηση της ψυχολογικής ασφάλειας και ευεξίας

Καθώς ο σκοπός μας είναι να βελτιώσουμε τις ζωές των ανθρώπων, δεσμευόμαστε να τηρούμε τον σεβασμό στη σωματική και ψυχολογική υγεία, την ασφάλεια και την ευεξία των εργαζομένων στη Sanofi.  


Εντός της Sanofi, δημιουργούμε ένα περιβάλλον όπου όλοι μπορούν να αισθάνονται ασφαλείς και υποστηριζόμενοι, ώστε να είναι πραγματικά ο εαυτός τους στην εργασία τους. Αυτό επιτρέπει την καινοτομία και τη δημιουργικότητα, ώστε να μπορούμε να επιδιώξουμε την πρόοδο των ανθρώπων που εξυπηρετούμε.


Θέλουμε όλοι οι εργαζόμενοι στη Sanofi να έχουν έναν σκοπό. Γι’ αυτό θέτουμε ως προτεραιότητα τη σωματική και ψυχολογική υγεία, την ασφάλεια, την προστασία και την ευεξία. Η προσέγγισή μας «Όλοι καλά» περιλαμβάνει:


Νους υγιής: υποστήριξη της συναισθηματικής και ψυχικής ευημερίας

Υγιής εργασιακή κουλτούρα: χτίζοντας μια κουλτούρα σεβασμού, υποστήριξης και ένταξης σε όλα τα επίπεδα

Υγιή οικονομικά στοιχεία: συνδρομή στον καθένα μας να διαχειρίζεται και να διατηρεί τον έλεγχο των οικονομικών του σε όλα τα στάδια της ζωής του·

Υγιές σώμα: υποστήριξη της καλής σωματικής υγείας, εστίαση στην πρόληψη και την ποιοτική υγειονομική περίθαλψη και

Υγιείς συνθήκες εργασίας: Διασφάλιση των εργασιακών συνθηκών στο χώρο εργασίας και κατά τα επαγγελματικά ταξίδια.

Κατανοούμε ότι για να ενστερνιστούν οι άνθρωποι της Sanofi τις συμπεριφορές Play to Win, πρέπει να::


διασφαλίσουμε ένα θεμέλιο σωματικής και ψυχολογικής υγείας και ασφάλειας·

να οικοδομηθεί αμοιβαία και διαπροσωπική εμπιστοσύνη και

να επιτρέπουμε στους υπαλλήλους μας να αισθάνονται ασφαλείς, να μιλούν και να αναλαμβάνουν κινδύνους με προσοχή.

Αυτοί οι στόχοι ευθυγραμμίζονται με τις αρχές της Οργανωτικής Δικαιοσύνης μας σχετικά με την ελεύθερη έκφραση και την αναφορά ζητημάτων με σκοπό την προώθηση ενός ασφαλούς και θετικού εργασιακού περιβάλλοντος.


Πώς μεγιστοποιούμε

Ευκαιρίες

Δημιουργώντας ψυχολογική υγεία και ασφάλεια σε κάθε επίπεδο του οργανισμού μας μέσω ευκαιριών μάθησης και ανάπτυξης με σκοπό την αύξηση της συμμετοχής, της απόδοσης και των κινήτρων, ώστε να μπορούμε να σταθμίζουμε τους κινδύνους και να προσφέρουμε καινοτόμες λύσεις.

Ενθαρρύνοντας την περισσότερη ανατροφοδότηση και παρέχοντας μεγαλύτερη επίδραση, μετρώντας και παρακολουθώντας τα επίπεδα ψυχολογικής ασφάλειας μέσω ετήσιων ερευνών.

Υποστηρίζοντας τη σωματική ευεξία και έναν υγιεινό τρόπο ζωής μέσω διαφόρων πρωτοβουλιών όπως το Move Often, το Eat Well, το Stay Healthy και τα ποιοτικά προγράμματα υγειονομικής περίθαλψης της Sanofi, προσφέροντας πολλά πρακτικά εργαλεία, καμπάνιες ευαισθητοποίησης και προγράμματα πρόληψης.

Συμπεριλαμβάνοντας συμβουλές για ψυχολογικά, οικονομικά και νομικά θέματα στο Πρόγραμμα Βοήθειας Εργαζομένων μας, διασφαλίζοντας ότι οι άνθρωποί μας έχουν πάντα κάπου να στραφούν εάν δυσκολεύονται στην προσωπική ή επαγγελματική τους ζωή.

Προάγοντας μια υγιή εργασιακή κουλτούρα εφαρμόζοντας ένα εργασιακό περιβάλλον όπου οι άνθρωποί μας αισθάνονται ότι έχουν τη δυνατότητα να αποδίδουν, ότι είναι ασφαλείς να υψώνουν τη φωνή τους και ότι υποστηρίζονται, όποιοι και αν βρίσκονται, μέσω προγραμμάτων όπως η Γονική Άδεια ανεξαρτήτως φύλου.

Επιτρέποντας στους υπαλλήλους μας να εμπλέκονται ή να διατηρούν επιχειρηματικές δραστηριότητες σε μη γνώριμους τομείς μετριάζοντας την έκθεσή τους σε κίνδυνο ασφαλείας.

Υποστηρίζοντας την εκπαίδευση των εργαζομένων, των επιχειρηματικών συνεργατών και των ενδιαφερόμενων μερών μας, καθώς και τη διάδοση ακριβών και συνήθων πληροφοριών στους ασθενείς και τα ενδιαφερόμενα μέρη μέσω διαφορετικών καναλιών, προάγουμε την καινοτομία και την επιστημονική γνώση και κατανόηση, ενώ δίνουμε τη δυνατότητα στα άτομα να βελτιώσουν την ανθρώπινη υγεία.


Πώς ελαχιστοποιούμε

Κινδύνους

Αποτρέπουμε τους ψυχοκοινωνικούς κινδύνους μέσω διαφόρων πρωτοβουλιών. Αυτές περιλαμβάνουν προγράμματα ευαισθητοποίησης, διαγνωστικά εργαλεία για τον εντοπισμό πρώιμων εκδηλώσεων, καθώς και εκπαίδευση για την ψυχική υγεία και μια παγκόσμια τηλεφωνική γραμμή υποστήριξης εργαζομένων 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα.

Παρέχουμε υποστήριξη για την ελαχιστοποίηση των επιπτώσεων και του κινδύνου ατυχών γεγονότων της ζωής. Παρέχουμε στους εργαζομένους μας εργαλεία και πόρους που τους βοηθούν να διατηρήσουν τον έλεγχο και να σχεδιάσουν το μέλλον τους.

Διευκολύνουμε μια κουλτούρα έκφρασης χωρίς φόβο αντιποίνων. Οι άνθρωποί μας θα πρέπει να αισθάνονται σίγουροι ότι θα διερευνηθεί ένα ζήτημα που εγείρει ανησυχία και, εάν δικαιολογείται, θα ακολουθήσουν ενέργειες που αντιμετωπίζουν όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη δίκαια και ισότιμα, σύμφωνα με τις αρχές της οργανωτικής μας δικαιοσύνης.

Αναπτύσσουμε ειδικά προγράμματα ελέγχου ταξιδιών και εκδηλώσεων, ώστε να διατηρούμε τους υπαλλήλους μας ασφαλείς κατά τη διεξαγωγή τους.


https://www.codeofconduct.sanofi/el/topics/respecting-people-fostering-psychological-safety-wellbeing/

read more ►
0 σχόλια

η ένδειξη σεβασμού αντικατροπτίζει και τον αυτοσεβασμό σου.

 


Το πώς εσύ ο ίδιος αντιλαμβάνεσαι τα πράγματα είναι θέμα οπτικής γωνίας το πώς όμως αντιμετωπίζεις τις διαφορετικές οπτικές γωνίες είναι θέμα κουλτούρας.


Οι άνθρωποι,

 που δεν σέβονται,

 είναι άνθρωποι φοβικοί, 

ανασφαλείς, 

με αγκυλώσεις και παρωπίδες 

που δυσκολεύονται να συνυπάρξουν σε ένα κοινωνικό σύνολο ή σε μία ομάδα που περικλείει τόσο πολύ διαφορετικότητα. Το κυριότερο χαρακτηριστικό των ανθρώπων που δεν σέβονται είναι ότι πιστεύουν ότι μειώνοντας τον άλλον αποκτούν μεγαλύτερη υπόσταση οι ίδιοι, αυτό είναι ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα των ανθρώπων που «φωνάζουν» ότι είναι σημαντικοι.

Δεν χρειάζεται να «φωνάζεις» το ποιός είσαι,

χρειάζεται απλά να πορεύεσαι με βάση τον σεβασμό καθώς η ένδειξη σεβασμού αντικατροπτίζει και τον αυτοσεβασμό σου.

https://www.peripsixisanalisi.gr/%CE%AC%CF%81%CE%B8%CF%81%CE%B1/i-kalliergeia-kai-i-axia-toy-ayto-seva/

read more ►
0 σχόλια

Θα αφήσουμε να κατοικήσει σ' όλη την ψυχή μας ο Χριστός,



 Γιατί να κυνηγάμε τα σκοτάδια; Να, θα ανάψουμε το φως και τα σκοτάδια θα φύγουν μόνα τους. Θα αφήσουμε να κατοικήσει σ' όλη την ψυχή μας ο Χριστός και τα δαιμόνια θα φύγουν μόνα τους.

Όσιος Πορφύριος ο Καυσοκαλυβίτης ο διορατικός και θαυματουργός.


ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΚΥΡΙΑΚΗ!!

 



Μιχάλης Αντωνιάδης


read more ►
0 σχόλια

Το Άγιον Πνεύμα υπαγόρευσε στον Μωυσή και εκείνος έγραψε.

 Κανονικά η ορθόδοξη απεικόνιση της Αγίας Τριάδος είναι η φιλοξενία των Αγγέλων, αλλά παρόλαυτα όμως δεν υπάρχη πρόβλημα απλά όταν βλέπετε αυτή την εικόνα να προσκυνάτε τον Ιησού Χριστό! Για την άλλη εικόνα που ο Ιωσήφ αγκαλιάζει την Παναγία είναι εντελώς αιρετική.


Η Εικονογράφηση της Άγίας Τριάδος.


(Από Σταύρο Παν. Παπαγεωργίου.)



Τον 17ο αιώνα σε όλα τα νησιά της Ελλάδος, καραβιές από 

Λατίνους 

και Ιησουίτες Μοναχούς 

κατέκλυσαν τους τόπους με προπαγανδιστικό υλικό. Στο Άγιον Όρος μέχρι και Καθολική σχολή λειτουργούσε κατά τα έτη 1636–1641. Κατόπιν μεταφέρθηκε στην Θεσσαλονίκη.

Η Παπική προπαγάνδα εν συνδυασμώ με την Τουρκοκρατίαν, κυριολεκτικά κατέστρεψε την Ορθόδοξη παράδοση. Το Άγιον Όρος κατάντησε να ζωγραφίζει αναγέννηση, κάτι το οποίο απαγορεύεται δια ροπάλου. Για τον δε κόσμο ό,τι και να πούμε αργολογία θα κάνουμε, αρκεί μόνο τούτο:

Μέχρι το 1755 το ράντισμα των Παπικών ήταν δεκτόν από την Ορθόδοξη Ανατολική Εκκλησία!

Εκλαϊκευμένα: Το Άγιο Πνεύμα εμφανίστηκε στην Πεντηκοστή  ως γλώσσαι  ωσεί πυρός. Το  Άγιο Πνεύμα  εμφανίστηκε στην Μεταμόρφωση του Σωτήρος, στο Όρος  Θαβώρ ως Νεφέλη. Και εκεί ακριβώς Θεοφάνεια έχουμε. Στην Παλαιά Διαθήκη το Άγιον Πνεύμα ήταν συνοδοιπόρος των Ισραηλιτών για 40 χρόνια ως φωτεινή Νεφέλη. Δια να μην είπωμεν το περιστατικό όπου μίλησε από το μουλάρι του Βαλαάμ.

Συνεπώς ρωτάμε το εξής: Γιατί  δεν εικονίζουμε τον Πατέρα με τον Υιό και την φωτιά; ή ακολούθως τον Πατέρα με τον Υιό και την Νεφέλη;   Και να γράψουμε  ΑΓΙΑ  ΤΡΙΑΣ. Υπάρχει  έστω και μία εικόνα σε όλον τον πλανήτη που να εικονίζει την Αγία Τριάδα κατ’ αυτόν τον τρόπο;  Κατηγορηματικά  ΟΧΙ. Τότε από πού προκύπτει ότι εξαιρείται το περιστέρι; Όποιος δέχεται το πρώτο, είναι υποχρεωμένος να δεχθεί και τα άλλα δύο. Διαφορετικά ακυρώνει τον ίδιο του τον εαυτό, ως ανακόλουθος της διδασκαλίας του. Ρητορικά αναφέρω την αποκάλυψη του Θεού στον Μωυσή δια της φλεγόμενης βάτου, καθώς ακούστηκε η φωνή του Θεού:

Εγώ ειμί ο ΩΝ. Συνεπώς μπορώ να ζωγραφίσω έναν θάμνο, τον IC – XC και μία Νεφέλη και να γράψω Αγία Τριάς;  

Θεοφάνεια είχαμε στην βάπτιση του Χριστού και ακραιφνώς εκεί ζωγραφίζουμε το Άγιο Πνεύμα εν είδει περιστεράς και πουθενά αλλού διότι Δεν εμφανίστηκαν καθήμενοι στον θρόνο ο Πατήρ με τον Υιό και το Άγιο Πνεύμα να ίπταται ωσεί περιστερά. Τότε από πού προκύπτει ότι έχουμε το δικαίωμα να εικονίζουμε κατά το δοκούν; 

Π.χ. η Παναγία έχει τα τρία αστέρια στο μέτωπο και στους ώμους (το αειπάρθενο),  ο Χριστός έχει τον Σταυρό στο φωτοστέφανο.  Η  Παναγία  αειπάρθενα  συνέλαβε,  και  αειπάρθενα γέννησε.   

Εάν  λοιπόν  συνειδητά παραχαράξεις τα  σύμβολα, και  τα  γεγονότα  ζωγραφίζεις δογματικά λάθος,  δηλαδή αίρεση. Η Αγιογραφία ιστορεί το Ευαγγέλιο κατά γράμμα λιτά και απέριττα, χωρίς  αυθαιρεσίες και προσωπικές δοξασίες.

Γι’ αυτό λοιπόν, όταν εικονίζουμε το Ευαγγέλιο, δεν παίρνουμε από κάθε περικοπή ό,τι μας αρέσει, παρά μόνον αυτό που ιστορείται την δεδομένη στιγμή.

Άλλωστε η Αγιογραφία είναι το ευαγγέλιο των αγραμμάτων. Η Αγιογραφία είναι τέχνη Λειτουργική. Συνεπώς δεν υφίσταται το ποιητική αδεία  του καλλιτέχνη, και  εδώ  επισυνάπτω  την  βλάσφημη  εικόνα  του  αγίου  Χριστόφορου,  καθώς  κάποιοι  στο  βαθύ  παρελθόν  τον  ιστορούσαν  με  κεφαλή  σκυλιού.   

 Αιρετική  προπαγάνδα :

Η εικόνα με τον Πατέρα και το περιστέρι είναι Δυτικής προελεύσεως και μία προπαγάνδα του Φιλιόκβε. Δηλαδή  ότι το Άγιο Πνεύμα εκπορεύεται και εκ του Υιού. Ως εκ τούτου, εικονίζεται ανάμεσα στον Πατέρα και τον Υιό, καταργώντας έτσι την Μοναρχία, καθώς δημιουργείται  η Δυαρχία. Ο Πατέρας παύει να είναι η αιτία της Τριαδικότητας και η μοναδική πηγή της εκπόρευσης του Αγίου Πνεύματος. Δηλαδή έχουμε δύο αρχές και δύο αιτίες, τουτέστιν  δύο θεούς.

Σημειωτέον ότι τω καιρώ  εκείνω δεν υπήρχαν τηλεοράσεις και Ιντερνέτ. Η προπαγάνδα για την χειραγώγηση  των ανθρώπων γινόταν δια των εικόνων και των γυμνών πορτραίτων (για πιστούς και κοσμικούς). Υπάρχουν πολλές εσφαλμένες εικόνες που εικονίζουν άλλα αντί άλλων.

Κάποιες από αυτές τις αναφέρει ο Άγιος Νικόδημος στο Πηδάλιο: του IC - XC, της Αναλήψεως, της Πεντηκοστής, της Αναστάσεως (σελ. 321) και της Γεννήσεως του Χριστού σε άλλο κεφάλαιο.  Σήμερα δυστυχώς είναι περισσότερες.. .

Δογματική του π. Ιωάννη  Ρωμανίδη

Εις το χωρίον "ειστήκει δε ο λαός μακρόθεν, Μωϋσής δε εισήλθεν εις τον γνόφον, ου ην ο Θεός"  δίδει την εξής ερμηνείαν: "και τι θα είπω περί τούτου, εκτός ότι ουδείς δύναται να είναι τόσον παράφρων, ώστε να πιστεύη ότι ο καπνός, και το πυρ, και η νεφέλη και ο γνόφος, και οτιδήποτε του είδους τούτου, είναι η ουσία του Λόγου και της Σοφίας του Θεού όστις είναι ο Χριστός, ή το Άγιον Πνεύμα

Αφού ούτε οι Αρειανοί ετόλμησαν να είπουν ότι ταύτα ήσαν η ουσία του Θεού Πατρός.

Ο Λόγος είναι κατά πάντα όμοιος και απαράλλακτος Εικών του Αρχετύπου Θεού Πατρός.

Επομένως, το γεγονός ότι ο Λόγος είναι απαράλλακτος Εικών του Αρχετύπου Πατρός, ώστε οι βλέποντες τον Χριστόν βλέπουν τον Πατέρα και οι ακούοντες τον Χριστόν ακούουν τον Πατέρα και οι γνωρίζοντες τον Χριστόν γνωρίζουν τον Πατέρα, δύναται να σημαίνη μόνον εν πράγμα, ότι ο Λόγος είναι και Αυτός άκτιστος και Θεός κατά φύσιν, ακριβώς όπως και ο Πατήρ.

Αυτή η κατά πάντα απόλυτος ομοιότητα μεταξύ του Πατρός και του Υιού σημαίνει επίσης πως ό,τι έχει ο Πατήρ έχει και ο Υιός, καθότι ο Πατήρ ό,τι έχει έδωκε και εις τον Υιόν προ του τον κόσμον είναι, εκτός μόνον από την Πατρότητα. Αντί της υποστατικής ιδιότητος της Πατρότητος ο Υιός έλαβεν εκ της πατρικής υποστάσεως την υποστατικήν ιδιότητα της Υιότητος.

Εκτός της υποστατικής ιδιότητος της Πατρότητος και αυτής της Υιότητος ουδεμία διαφορά υπάρχει μεταξύ του Πατρός και του Υιού. Ακριβώς το ίδιον ισχύει δια το Πνεύμα το Άγιον.

Κατά την σαφή διδασκαλίαν του Χριστού, ο άλλος Παράκλητος είναι διάφορον πρόσωπον ή διάφορος του Πατρός και του Υιού υπόστασις, αλλά όμοιος κατά πάντα και Αυτός τω Πατρί και τω Υιώ. Ό,τι έχει κοινόν ο Πατήρ και ο Υιός έχει και το Πνεύμα το Άγιον.    

( Η εικόνα με το  τρίμορφο   εικονίζει το ακριβώς αντίθετο.)

Για όσους διατείνονται ότι ο Χριστός εκάθισε  στα δεξιά του Θεού Πατρός:

Ο Άγιος Δαμασκηνός αναφέρει: Λέγοντας ότι ο Χριστός εκάθισε δεξιά του Θεού και Πατρός δεν εννοούμε τοπικά. Γιατί πώς ο απερίγραπτος έχει δεξιά με τοπική έννοια;  Δεξιά και αριστερά είναι τα γνωρίσματα αυτών που περιγράφονται. Δεξιά του Πατρός λέγομεν την Δόξα και την τιμή της θεότητος όπου ο Υιός του Θεού είχε πριν από τους αιώνες υπάρχων ως Θεός και ομοούσιος με τον Πατέρα. (P.G. 94/1104 B, C).

Ο εικονισμός του Θεού χαρακτηρίζεται από τον Άγιο Δαμασκηνό ως μεγάλη αμαρτία, ασέβεια και άκρα παραφροσύνη (σελ. 117 P.G. 94/1169 C, 1172 A).

Δευτερονόμιον 4/12. Ο Ίδιος ο Θεός διαβεβαιώνει ότι είναι Αθέατος και ο Ισραήλ συνεπής στην διαβεβαίωση αυτή δεν απεικονίζει τον Θεόν.

Ως Αθέατος ο Θεός είναι Απερίγραπτος και Ανεικόνιστος. (Σελ. 24 P.G. 98/176D  -  177 A και  94/1368 D).

Η Πεντάτευχος και ο  Νόμος του Λευιτικού και Δευτερονομίου δεν αλλάζουν, διότι είναι θεόπνευστος. 


Το Άγιον Πνεύμα υπαγόρευσε στον Μωυσή και εκείνος έγραψε.



Μιχάλης Αντωνιάδης


read more ►
0 σχόλια