Εποχή του μικροτσίπ είναι η εποχή του Σατανά.

22/6/26

 

Ακούμε μόνο νέα για πολέμους, ότι η καταιγίδα ξεκινά . Αλλά ο πιο σημαντικός πόλεμος είναι αυτός ο Πνευματικός πόλεμος, αγαπητοί μου.. Τώρα ο διωγμός της Εκκλησίας έχει άλλη μορφή. Οι εχθροί έρχονται με τα “ανθρώπινα δικαιώματα”, με την “ελευθερία συνειδήσεως” όπου κρύβεται η μεγάλη ανηθικότητα..  Σήμερα είναι πολύ δύσκολα. Οι άνθρωποι είναι πολύ μπερδεμένοι και περιμένουν να τους πει κάποιος, να ξεκαθαριστεί μια για πάντα ότι αυτή η εποχή του μικροτσίπ είναι η εποχή του Σατανά. Και γι’ αυτόν τον λόγο πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί. Η Πνευματική μας ζωή δέχεται επίθεση.. Αυτήν την φορά δεν πρόκειται για την παραχώρηση κάποιου εδάφους μας ή για την απολαβή κάποιου υλικού ή οικονομικού οφέλους.   Αυτήν την φορά έχει να κάνει με την υποταγή ενός ολόκληρου Έθνους 20 εκατομμυρίων Ορθοδόξων κατευθείαν στην Κόλαση, στον Πνευματικό θάνατο.

Κι εσείς ως απλοί άνθρωποι, με την Χάρη του Αγίου Πνεύματος, ορθώς αισθάνεστε ότι από το μικρό Ποίμνιο έρχεται πολύ περισσότερη αλήθεια παρά από τον Ποιμένα.  Θα έλθει η ώρα που οι Ποιμένες σας θα σας πουλήσουν. Θα παρακολουθούν να σας ξεσκίζουν τα άγρια ζώα και δεν θα έλθουν να σας βοηθήσουν.  Να γνωρίζετε ότι αυτά είναι στους αποκαλυπτικούς καιρούς που πρόκειται να μας χτυπήσουν άσχημα.  Μία Αμερικανική ταινία στο τέλος έγραφε το εξής συμπέρασμα: μικροτσιπ = σκλαβιά. Σημαίνει ψηφιακή σκλαβιά. οποίους ανήκεις..

Είμαστε το μικρό Ποίμνιο.Αλλά όσο μικροί και ασήμαντοι κι αν είμαστε, ο Σωτήρας μας υποσχέθηκε τη Βασιλεία. Η Βασιλεία είναι δική σας!


Άγιος Ιουστίνος Πίρβου + 

16 Ιουνίου 2013


Μιχάλης Αντωνιάδης