Να Συμβάλεις ΣΤΟ ΣΩΣΤΟ ΔΡΟΜΟ,

11/9/23

 

Δεν θα Σωσεις Εσυ τον Κοσμο, θα Συμβάλεις ΣΤΟ ΣΩΣΤΟ ΔΡΟΜΟ, 

Εκείνο που με τρομάζει πιο πολύ στη ζωή μου είναι ο εαυτός μου. Ενώ δείχνω στα όρια της διαφήμισης τον ανθρωπισμό μου κρίνοντας αβίαστα κάθε δυσάρεστο και απεχθές περιστατικό που συμβαίνει στην  κοινωνία , την διπλανή μου και την μακρινή μου, την ίδια ώρα δεν γνωρίζω αν ο γείτονάς μου έχει να φάει, εάν ο γείτονάς μου έχει ανάγκη από λίγη συντροφιά, εάν ο γείτονάς μου έχει ανάγκη να μιλήσει σε κάποιον.

Όμως εγώ δείχνω την ανθρωπιά μου κατηγορώντας θεούς και δαίμονες για τα άσχημα που συμβαίνουν στον κόσμο, καθισμένος άνετα στην καρέκλα του γραφείου μου, μπροστά σε έναν υπολογιστή, φυλακισμένος στην επανάσταση του μυαλού μου.

Πώς θα γλυτώσω από τον δυνάστη και χλευαστή εαυτό μου ;

-Αυτό με τρομάζει... ΑΜΗΝ!!

-Να αγαπάς την ευθύνη.. Αυτός δεν έχει.. Μέτρο και υποφέρει