Ανάσες Γέλιου,

21/3/16


Τι είναι κόκκινο και πετάει; - Σαλάμι αέρος!

& - Χώρισα.. Και εγώ πήρα ένα αυτοκόλλητο … - Που κολλάει αυτό ; - Παντού !

& Ποιο είναι το αντίθετο της Μυτιλήνης; ΜηΤηΔένεις……

& Πως λέγεται ο Γαλάτης τραβεστί που κάνει πιάτσα; - Συγγρού-Φιξ!

& Συνομιλία στο facebook: -Θα μου δώσεις το κινητό σου; -Δεν έχω κινητό. …στάλθηκε από κινητό.

&

Όταν τηλεφωνούν οι Ευρωπαίοι:

Άγγλοι: hello! Γάλλοι: allo! Ιταλοί: pronto! Έλληνες: ρε μαλάκα, σίγουρα έχεις what’s up ή με χρεώνεις;;

& Παίζουν δύο κρουασάν πόκερ.
Ποιο θα κερδίσει;
Το κρουασάν με-ρέντα!

& Ο μέσος όρος ύπνου που χρειάζεται ένας άνθρωπος,
είναι..
5 λεπτακια ακόμα!!

&
Πάει ένα παιδάκι στη μαμά του κλαίγοντας - Μαμά, μαμά, στο σχολείο με φωνάζουν σαμπουάν! - Έλα τώρα Τζόνσον! Όχι πια δάκρυα!!

&
Tι κάνει ένας Σκοτσέζος όταν πάρει φωτιά το σπίτι του; Αναπάντητες στην πυροσβεστική!
& Πως μπορείς να μετατρέψεις μια μοντέλα σε φάλαινα; - Την παντρεύεσαι.
& Γιατί οι βατραχάνθρωποι βουτάνε προς τα πίσω; Γιατί από μπροστά είναι η βάρκα!
& Αγάπη μου αύριο έχει champions league; -Ναι μωρό μου. -Αχ ωραία θα βγω με τις φίλες μου. Πότε τελειώνει να ξέρω πότε να γυρίσω;
-Υπολόγισε…. τέλη Μαίου.. & Ήθελε να χωρίσουμε επειδή λέει είμαι κολλημένος με την μπάλα… - Και τι είπες!; - Ε..την ρώτησα αν φεύγει δανεική ή με μεταγραφή…

&
Έβγαλα το σκύλο μου Βόλτα.. μαλακία όνομα ε;
& -Ρε συ,είχα φάει σκόρδο χθες και μύριζα. Μετά φίλησα τη Ζωή και μύριζε κι αυτή σκόρδο. -Ε λογικό ρε. H Ζωή έχει τη γεύση που της δίνεις..

&
- Τι δουλειά κάνεις; - Μανικιούρ-Πεντικιούρ - Ο άντρας σου; - Οδοντίατρος - Τα βγάζετε πέρα ρε συ; - Με νύχια και με δόντια…